Faces | Tης Αντιγόνης Παφίλη

Η Μόνικα δεν γεννήθηκε στο κέντρο της Αθήνας, μεγάλωσε όμως εδώ. Στο κέντρο βγαίνει, στο κέντρο ξενυχτάει, κάνει τις βόλτες της, φλερτάρει.

 

Στο κέντρο «μένουν» οι περισσότερες αναμνήσεις της ενήλικης ζωής της. Αγαπά κάθε γωνιά της Αθήνας, “μιας πόλης που αλλάζει μαζί με τους ανθρώπους της.”

 

Στο κέντρο τη συνάντησα κι εγώ…κάπου στο Γκάζι!

 

Ας τη γνωρίσουμε όμως όλοι μαζί. Σπούδασε Συντήρηση Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης με κίνητρο το πάθος της για τον πολιτισμό και τις τέχνες. Δεν άργησε, να καταλάβει ότι η προώθηση και η επικοινωνία της τέχνης ήταν πιο κοντά στην προσωπικότητα και στα ενδιαφέροντά της. Και μετά τις σπουδές ήρθε η δουλειά…

 

Το ίδρυμα ΔΕΣΤΕ, η Μπιενάλε, η ART-Athina και άλλα πολλά για να ενταχθεί τελικά, πριν από πέντε χρόνια, στο δυναμικό της Τεχνόπολης.

 

Αφορμή στάθηκε η διοργάνωση μίας εκδήλωσης.”Μάλλον ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Γιατί τώρα που το σκέφτομαι, από την αρχή ένοιωθα ότι ανήκω εδώ. Της ταίριαξα και μου ταίριαξε.”

 

Δύο ενδεχόμενα “παίζουν”. Ή θα την πετύχεις να περπατά, όταν θέλει να αδειάσει το μυαλό της ή να κάνει ποδήλατο, όταν θέλει να νιώσει ελεύθερη και ανέμελη.

 

Τί είναι η Τεχνόπολη για τη Μόνικα;

 

“Η Τεχνόπολη έχει εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς για την Αθήνα. Παρά τις δυσκολίες, η ενεργητικότητα και η διάθεση για δημιουργία κρατούν το πρόσημο θετικό. Παρ’ όλα αυτά, έγιναν και συνεχίζουν να γίνονται αλλαγές και βελτιωτικές κινήσεις. Άλλωστε, είμαστε ένας ζωντανός οργανισμός που οφείλει να εξελίσσεται. Σε κάθε περίπτωση, το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Αθηναίοι αλλά και οι τουρίστες έχουν αγκαλιάσει την Τεχνόπολη, γεγονός που μας κάνει να αισθανόμαστε ιδιαίτερη χαρά, γιατί προσπαθούμε όλοι πάρα πολύ για αυτό. Το 2014 η Τεχνόπολη προβλέπεται να ξεπεράσει τους 700.000 επισκέπτες.”

 

Αλλά και το Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου, το “νεότερο παιδί” της Τεχνόπολης.

“Γιατί τα λέω αυτά; Μα γιατί τα ζω καθημερινά και είναι μέρος της ζωής μου πια. Μέσα σε ένα μόλις χρόνο, το επισκέφτηκαν συνολικά περισσότεροι από 15000 άνθρωποι, 8000 παιδιά και έφηβοι παρακολούθησαν τις ξεναγήσεις του Μουσείου, και 2500 παιδιά τα εκπαιδευτικά προγράμματά μας.”

 

“Θελω να σου πω ακόμη περισσότερα…

 

Για το Μουσείο και τον βιομηχανικό του χαρακτήρα που αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και δημιουργίας για το πωλητήριο της Τεχνόπολης. Έτσι, όλα τα αντικείμενα του πωλητηρίου, χρηστικά ή διακοσμητικά έχουν κάποια σύνδεση με την ιστορία και την αισθητική αυτού του τόσο αναγνωρίσιμου Αθηναϊκού τοπωνύμιου. Μέσα από όλη αυτήν τη διαδικασία γεννήθηκε και η πρωτοβουλία για την ανάληψη ολόκληρου του κύκλου παραγωγής βιομηχανικών αντικειμένων, σε συνεργασία με ελληνικές βιοτεχνίες και εργοστάσια. Απώτερος σκοπός μας είναι η υποστήριξη του έργου των Ελλήνων βιομηχανικών σχεδιαστών καθώς και της εγχώριας παραγωγής, επιτυγχάνοντας παράλληλα την πώληση του τελικού προϊόντος στη χαμηλότερη δυνατή τιμή για τον αγοραστή, χωρίς τη μεσολάβηση μεσάζοντων.”

 

 

Industrial Gas Museum Shop Facebook Page

 

“Θα μπορούσα να αφιερώσω πολλή ώρα μιλώντας αποκλειστικά για τη δουλειά μου.

 

Να σου πω για το INNOVATHENS… Πρόκειται για έναν ολοκληρωμένο κόμβο στήριξης της Καινοτομίας και της Επιχειρηματικότητας για άνεργους, επίδοξους ή νέους επιχειρηματίες, που επιθυμούν να υλοποιήσουν ή να εξελίξουν τις καινοτόμες ιδέες τους.

 

Είναι ένα δίκτυο δημιουργικών ανθρώπων, καταξιωμένων επιχειρηματιών, ακαδημαϊκών, μεντόρων και ερευνητών, οι οποίοι μοιράζονται γνώσεις, εμπειρία, τεχνογνωσία μέσα από επαγγελματικές συναντήσεις, ομιλίες, παρουσιάσεις, εργαστήρια, ημέρες καριέρας και επιχειρηματικότητας, διαγωνισμούς και φεστιβάλ καινοτομίας.

 

Νιώθω τόσο περήφανη για το πρόγραμμα αυτό. Από την έναρξη της λειτουργίας του INNOVATHENS- πριν από περίπου έξι μήνες- έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 60 εκδηλώσεις, έχουνσυμμετάσχει περισσότεροι από 3000 νέοι ενώ 131 συμμετέχοντες έχουν λάβει πιστοποιητικά επιτυχούς παρακολούθησης.”

 

 

“Η δουλειά μου δεν μου αρέσει απλά, την αγαπώ. Με κάνει να αισθάνομαι δημιουργική, ευτυχισμένη, πλήρης, υπερήφανη, με «προκαλεί» και με κινητοποιεί. Όλα αυτά, όμως, δεν θα μπορούσα να τα λέω, εάν δεν υπήρχαν οι συνάδελφοι και συνεργάτες μου. Μοιραζόμαστε μαζί τόσες ώρες, μα πάνω από όλα μοιραζόμαστε τους ίδιους στόχους και το ίδιο όραμα, με τον ίδιο ζήλο.”

 

 

Η Μόνικα Κασάνη είναι υπεύθυνη επικοινωνίας της Τεχνόπολης.

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες και το πρόγραμμα δράσεων: www.innovathens.gr

 

https://www.facebook.com/innovathens?fref=ts

 

Για το αναλυτικό πρόγραμμα αλλά και τις δράσεις της Τεχνόπολης:

 

www.technopolis-athens.com

 

Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων Facebook Page

 

 

 

test